VW Golf 1978

Kedves kis nosztalgiaautóm története. Érdekességek, különlegességek Golf-közelben.

Friss topikok

  • Super aGyuri: !!! www.typ-17.de/product_info.php/info/p18637_Halteklammer-fuer-Radkappe--passend-fuer-Golf-1-2.h... (2014.10.05. 20:44) Felnikupak-rögzítő pöckök itt:
  • Super aGyuri: A tulaj (aki nem én vagyok!) másik projektje. :( De mintha már levette volna a hahu-ról. Reményked... (2014.08.22. 00:30) Legkedvesebb testvérünk
  • Super aGyuri: @okta: Köszönöm szépen!! Képeket a yorgos [kukac] freemail.hu címre küldj, kérlek! Fel fogom tölte... (2013.09.22. 09:49) Golf találkozó 2012 - új kép
  • Super aGyuri: Szia Ákos! Igen!!! Átment! ;) Szabin vagyok, most nem tudsz elérni, mert ki van kapcsolva a mobilo... (2013.07.19. 11:04) Vizsgadrukk...
  • Super aGyuri: Szia Laci! Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűk... (2013.07.09. 21:49) Das Auto.

Linkblog

A válasz

2009.06.25. 17:25 Super aGyuri

2006. április 27., 10:47 perc

Érkezik a válasz:

"Az autó családi tulajdonban van, édesapám tud mindezekre pontosan válaszolni.
Amit én tudok mondani: papírok rendben, zöldkártya is, szerintem eredetiségvizsga is, hiszen ez átíráskor kellett. Németországból lett behozva (rokontól kaptuk), azóta nálunk van.
Eredetileg automata váltó volt benne de pár éve átszereltük 5 fokozatú manuálisra. Km garantált.
Fényezés: javítva lett a bal és jobb első sárvédő, és bár színkódra pontosan az a festék került rá, a gittelés miatt kicsit eltér az eredetitől. Többi részen mind eredeti. Kisebb kőfelverődések persze vannak, de minimális.
Belső: szerintem a korához képest nagyszerű, kisebb hiba: szellőző állító egyik kis karja letörve. Plüss belső szépen megkímélve, rendben tartva.
Most így egyenlőre én ennyit tudok mondani, ha továbbra is érdekli az autó akkor a fenti telefonon Édesapámmal tud értekezni vagy hétvégén írok a további kérdésekre, mert megyek haza.
Vélemény: korához képest nagyszerű autó, az árból persze lehet alkudni, érdemes megnézni és utána megegyezünk, rugalmasak vagyunk!"
 
Ezután intenzív levelezés kezdődik. Persze, más Golfokat is megnézek, de egyik sem olyan meggyőző, mint a dombóvári. Közben Péter, a tulajdonos fia, akivel a kapcsolatot tartom, Horvátországba megy nyaralni... Én pedig egyre izgatottabb vagyok...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1978.blog.hu/api/trackback/id/tr431208200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása