VW Golf 1978

Kedves kis nosztalgiaautóm története. Érdekességek, különlegességek Golf-közelben.

Friss topikok

  • Super aGyuri: !!! www.typ-17.de/product_info.php/info/p18637_Halteklammer-fuer-Radkappe--passend-fuer-Golf-1-2.h... (2014.10.05. 20:44) Felnikupak-rögzítő pöckök itt:
  • Super aGyuri: A tulaj (aki nem én vagyok!) másik projektje. :( De mintha már levette volna a hahu-ról. Reményked... (2014.08.22. 00:30) Legkedvesebb testvérünk
  • Super aGyuri: @okta: Köszönöm szépen!! Képeket a yorgos [kukac] freemail.hu címre küldj, kérlek! Fel fogom tölte... (2013.09.22. 09:49) Golf találkozó 2012 - új kép
  • Super aGyuri: Szia Ákos! Igen!!! Átment! ;) Szabin vagyok, most nem tudsz elérni, mert ki van kapcsolva a mobilo... (2013.07.19. 11:04) Vizsgadrukk...
  • Super aGyuri: Szia Laci! Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűk... (2013.07.09. 21:49) Das Auto.

Linkblog

Golf I.

2009.06.25. 13:37 Super aGyuri

Egyéves voltam, amikor piacra dobták. Minden idők egyik legjobb és legsikeresebb formatervezője, Giorgetto Giugiaro tervezte, és minden idők egyik legsikeresebb autója lett. 1974 és 1983 között tízmillió példányt gyártottak belőle - de Dél-Afrikában Citi néven máig gyártják!!!

Amikor feleségem megkérdezte, milyen ajándékot szeretnék a PhD védésemre, mi mást is válaszolhattam volna: I-es Golfot!!!

Az előkészületeket megtettük:

  • Hosszas kutakodás a hasznaltauto.hu oldalon és más, használtautós adatbázisokon. Eredmény: tisztázatlan előéletű hulladékgolfok nagy választékban kaphatók...
  • Golf I modellautók, prospektusok és szakirodalom beszerzése. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1978.blog.hu/api/trackback/id/tr601207675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása