2010. március 15.
Golfi tegnap kapott egy új akkumulátort (Bosch) és még este, hosszas szenvedés után beindult (négy hónap állás után).
Ma letakarítottam róla a különösen hosszú és globálisan jégkorszaki tél sós nyomait, és mentem vele egy hosszabb kört. A bal hátsó fék teljesen be volt állva, volt nagy zörgés-kattogás, úgyhogy el is határoztam, hogy többé nem lesz ilyen pihenő, főleg nem hegyoldalban állva, P-állásban + csurig behúzott kézifékkel. Autógyilkos dolog. Viszont a gumik alig eresztettek, az olajszint tökéletes, és néhány fékezés után visszaállt (szinte) kiválóba.
Meg is mutattam Öcsém kedves ismerősének, aki elismerő szavak közepette rámutatott saját autójára, egy többszörös díjnyertes Trabant 601 Universalra. Van még mit fejlődnie a Golfinak, de talán idén újabb nagy lépéseket sikerül megtenni a cél: az Eurázsia és Észak-Afrika (egyik) legszebb I-es Golfja cím felé :)