VW Golf 1978

Kedves kis nosztalgiaautóm története. Érdekességek, különlegességek Golf-közelben.

Friss topikok

  • Super aGyuri: !!! www.typ-17.de/product_info.php/info/p18637_Halteklammer-fuer-Radkappe--passend-fuer-Golf-1-2.h... (2014.10.05. 20:44) Felnikupak-rögzítő pöckök itt:
  • Super aGyuri: A tulaj (aki nem én vagyok!) másik projektje. :( De mintha már levette volna a hahu-ról. Reményked... (2014.08.22. 00:30) Legkedvesebb testvérünk
  • Super aGyuri: @okta: Köszönöm szépen!! Képeket a yorgos [kukac] freemail.hu címre küldj, kérlek! Fel fogom tölte... (2013.09.22. 09:49) Golf találkozó 2012 - új kép
  • Super aGyuri: Szia Ákos! Igen!!! Átment! ;) Szabin vagyok, most nem tudsz elérni, mert ki van kapcsolva a mobilo... (2013.07.19. 11:04) Vizsgadrukk...
  • Super aGyuri: Szia Laci! Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűk... (2013.07.09. 21:49) Das Auto.

Linkblog

Márczius idusa

2010.03.15. 21:26 Super aGyuri

2010. március 15.

Golfi tegnap kapott egy új akkumulátort (Bosch) és még este, hosszas szenvedés után beindult (négy hónap állás után).

Ma letakarítottam róla a különösen hosszú és globálisan jégkorszaki tél sós nyomait, és mentem vele egy hosszabb kört. A bal hátsó fék teljesen be volt állva, volt nagy zörgés-kattogás, úgyhogy el is határoztam, hogy többé nem lesz ilyen pihenő, főleg nem hegyoldalban állva, P-állásban + csurig behúzott kézifékkel. Autógyilkos dolog. Viszont a gumik alig eresztettek, az olajszint tökéletes, és néhány fékezés után visszaállt (szinte) kiválóba.

Meg is mutattam Öcsém kedves ismerősének, aki elismerő szavak közepette rámutatott saját autójára, egy többszörös díjnyertes Trabant 601 Universalra. Van még mit fejlődnie a Golfinak, de talán idén újabb nagy lépéseket sikerül megtenni a cél: az Eurázsia és Észak-Afrika (egyik) legszebb I-es Golfja cím felé :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1978.blog.hu/api/trackback/id/tr811842426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása