VW Golf 1978

Kedves kis nosztalgiaautóm története. Érdekességek, különlegességek Golf-közelben.

Friss topikok

  • Super aGyuri: !!! www.typ-17.de/product_info.php/info/p18637_Halteklammer-fuer-Radkappe--passend-fuer-Golf-1-2.h... (2014.10.05. 20:44) Felnikupak-rögzítő pöckök itt:
  • Super aGyuri: A tulaj (aki nem én vagyok!) másik projektje. :( De mintha már levette volna a hahu-ról. Reményked... (2014.08.22. 00:30) Legkedvesebb testvérünk
  • Super aGyuri: @okta: Köszönöm szépen!! Képeket a yorgos [kukac] freemail.hu címre küldj, kérlek! Fel fogom tölte... (2013.09.22. 09:49) Golf találkozó 2012 - új kép
  • Super aGyuri: Szia Ákos! Igen!!! Átment! ;) Szabin vagyok, most nem tudsz elérni, mert ki van kapcsolva a mobilo... (2013.07.19. 11:04) Vizsgadrukk...
  • Super aGyuri: Szia Laci! Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűk... (2013.07.09. 21:49) Das Auto.

Linkblog

Felnikupakok

2010.08.11. 21:34 Super aGyuri

2010. május 26.

A Golf I-es ismerői, kedvelői, rajongói nyilván tudják, hogy a kis krómdísztárcsákat (helyesebben: felnikupakokat) egészen érdekes pici fémfülecskék rögzítik a felnikhez. Nevezzük őket az egyszerűség kedvéért "pöcköknek". Ezek bizony "fogyóanyagok".

Amikor a Golfit vettem, már hiányos volt a pöcökállomány - egész pontosan 16 helyett csak 12 db. volt belőlük, azaz kerekenként három. Ez még éppen elég ahhoz, hogy a kupakok ne essenek le útközben, de azt a nyilvánvaló kockázatot hordozza, hogy ha az ember csak egyetlen egyet összetör/elveszít, onnantól vége a dísztárcsáknak, maradnak az itt-ott rozsdálló csupasz felnik, mint megannyi I-es Golfon a városban.

Hát, pont ez történt velem is, és épp május elsején. Levettem a "felnikupakokat" és megpróbáltam kiszedegetni a pöcköket is a kis lyukakból, ahova piciny csápjaikkal kapaszkodnak, és bizony kettő is eltört belőlük. Az a harminckét nehéz esztendő, ugyebár.

Ekkor jött a pánik: hol szerzünk utánpótlást? Álnaív laikusként első dolgom a Porsche Hungaria nevű közismert cégóriás alkatrész ügyosztályának felhívása volt, de sajnos csak a szokásos semmitmondó választ kaptam: "Próbálja meg bontóban!"

[közbevetés: Ezek tényleg azt képzelik, hogy ha az embernek a dédelgetett régi kedves kis autójához alkatrészre van szüksége, akkor a bontóban talál megfelelőt egy szétrohadt hulladékautóban???]

Ezután golfos fórumtársak ajánlották a TLX nevű céget, amely jó üzleti érzékkel a Porsche Buda közvetlen közelében üzemeltet egy nagyon szimpatikus kis boltot. Láss csodát: náluk nemrég még tényleg volt ilyen kis pöcök, de sajnos már nincs raktáron és nem is rendelhető. (Viszont nem mondták, hogy próbáljam meg bontóban, amiért külön köszönet illeti őket.)

És ekkor következik a veterános utolsó mentsvára, az ebay.

stores.ebay.com/Mk1-Autohaus

Kérem szépen, az Egyesült Államokban, Pennsylvania államban üzemeltetnek egy olyan e-boltot, amely kifejezetten első generációs Golfok (Rabbitok), Sciroccók és Jetták alkatrészellátásával foglalkozik. És alig két hét alatt meg is érkezett postán, kifogástalan állapotban, igényes csomagolásban a megrendelt 10 db. pöcök (plusz legalább kettő vagy három ajándékba!).

Ezt nevezem kiszolgálásnak. Júeszéj forevör! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1978.blog.hu/api/trackback/id/tr732215586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.J.85 2010.11.23. 00:32:08

üdvw!!!
Hasonló cipőben járok mint te régen ezzel a felni kupak tartó fülekkel... égen földön keresem, de még sehol nem találtam... megtaláltam a totalcar fórumán a hozzászólásaid aztán idekeveredtem az oldaladra!!! Gratulálok a golfkocsidhoz!!! Nagyon tetszetős!!!! Hasonló az enyém is (1977 1.5d), csak még nincs ilyen szép állapotban... :)
Szóval érdeklődni szeretnék arról a bizonyos Pennsylvania-i cégről, hogy mi az elérhetősége???
Megpróbálnék én is rendelni... :)
Minden jót!!!
Pásztor József
oleviditro@freemail.hu

Super aGyuri 2010.11.23. 00:37:21

Helló!

Köszönöm a "bókot" :)

A poszthoz belinkeltem az elérhetőségüket:

stores.ebay.com/Mk1-Autohaus

A postai címüket nem tudom, mert a borítékot már sajnos kidobtam, amiben a "pöcköket" küldték. Nem tudom, az ebay-en kívül el lehet-e őket érni valahogy.

Üdvözlettel

Gyuri
süti beállítások módosítása