VW Golf 1978

Kedves kis nosztalgiaautóm története. Érdekességek, különlegességek Golf-közelben.

Friss topikok

  • Super aGyuri: !!! www.typ-17.de/product_info.php/info/p18637_Halteklammer-fuer-Radkappe--passend-fuer-Golf-1-2.h... (2014.10.05. 20:44) Felnikupak-rögzítő pöckök itt:
  • Super aGyuri: A tulaj (aki nem én vagyok!) másik projektje. :( De mintha már levette volna a hahu-ról. Reményked... (2014.08.22. 00:30) Legkedvesebb testvérünk
  • Super aGyuri: @okta: Köszönöm szépen!! Képeket a yorgos [kukac] freemail.hu címre küldj, kérlek! Fel fogom tölte... (2013.09.22. 09:49) Golf találkozó 2012 - új kép
  • Super aGyuri: Szia Ákos! Igen!!! Átment! ;) Szabin vagyok, most nem tudsz elérni, mert ki van kapcsolva a mobilo... (2013.07.19. 11:04) Vizsgadrukk...
  • Super aGyuri: Szia Laci! Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűk... (2013.07.09. 21:49) Das Auto.

Linkblog

Alaposan a mélyére néztek...

2011.05.14. 16:55 Super aGyuri

2011. május 13.

Tizenharmadikán pénteken elvinni az autót az ország egyik legfelkészültebb veterános szakemberéhez

Nem jó ómen, főleg ha az illető úrnál egy fényképezőgép is van...

Az alábbi fotók illusztrálják, hogy mennyi még a teendő, míg a Golf olyan lesz, amilyennek látni és érezni szeretném (hatalmas O és T betűkkel a rendszámtáblán). De nem adjuk fel!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1978.blog.hu/api/trackback/id/tr402903573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerhard 2011.05.16. 20:57:13

Ha szabad kérni, írhatnál egy kicsit bővebben a dologról, hogy mi miért nem jó, mennyire találták eredetinek a gépet és alapból egy ot-vizsgára felkészítés körülményeiből is biztos kijönne egy hosszú írás....

vasember 2011.05.16. 21:15:56

Lengőkar RAT stílusban,nagyon komoly.Kihez vitted egyébként,szabad tudni?

A rozsdát gyorsan meg kell állítani,különben megeszi az egészet,és ezt te is tudod kezelni,akár otthon.

Super aGyuri 2011.05.16. 21:17:32

@Gerhard: Megtörtént :)
Köszi az érdeklődést! Jól esik, hogy van, aki elolvassa, amit írogatok!

Super aGyuri 2011.05.16. 21:21:05

@vasember: Nem tudom, itt leírhatom-e a nevét, illetve a nickjét (nem hatalmazott fel rá). Az indexes "Veterán autók, motorok" fórum egyik törzstagjához.

Super aGyuri 2011.05.16. 21:24:21

@vasember: Hát Jetta testvérünkkel mi a helyzet? :)
Megnéztem az adatlapod, utána a blogodat, de egyetlen bejegyzést látok csak :(

Super aGyuri 2011.05.18. 08:52:08

@vasember: Az autót 504Laci vette "kezelésbe". Bővebb infót róla/tőle a fórumon olvashatsz. Üdv, Gyuri

vasember 2011.05.18. 21:06:14

Sose számold mennyibe van egy hobby autó.Nekem szerencsére van megfelelő garázsom arra,hogy bármilyen javítást el tudjak kezdeni,ha akarom félbe tudjam hagyni,és ha van időm,és a munkafázis is úgy kívánja be tudjam fejezni.

Nagyon fontos,hogy műszakilag rendben legyen,mert csak úgy lehet biztonságosan használni.

A rozsdát minden helyen meg kell állítani,egy lelkes amatőr is folyamatosan tudja késleltetni,megállítani.

A tűzfalon lévő rozsda nagyon aggasztónak tűnik.
A hátsó futómű bekötése legyen a következő amit le kell ellenőrizni.

Még valami,a jobb hátsó résznél,az üzemanyag beöntő cső belső része,ami nagy gócpont.
Beül a sár a kerékdob részbe,és megeszi a csövet,és a tankbetöltő lemezrészt.

Hirtelen ennyi,de elég nagy a tapasztalatom,ha gondolod,egyszer szívesen megnézem a vasat.
süti beállítások módosítása