VW Golf 1978

Kedves kis nosztalgiaautóm története. Érdekességek, különlegességek Golf-közelben.

Friss topikok

  • Super aGyuri: !!! www.typ-17.de/product_info.php/info/p18637_Halteklammer-fuer-Radkappe--passend-fuer-Golf-1-2.h... (2014.10.05. 20:44) Felnikupak-rögzítő pöckök itt:
  • Super aGyuri: A tulaj (aki nem én vagyok!) másik projektje. :( De mintha már levette volna a hahu-ról. Reményked... (2014.08.22. 00:30) Legkedvesebb testvérünk
  • Super aGyuri: @okta: Köszönöm szépen!! Képeket a yorgos [kukac] freemail.hu címre küldj, kérlek! Fel fogom tölte... (2013.09.22. 09:49) Golf találkozó 2012 - új kép
  • Super aGyuri: Szia Ákos! Igen!!! Átment! ;) Szabin vagyok, most nem tudsz elérni, mert ki van kapcsolva a mobilo... (2013.07.19. 11:04) Vizsgadrukk...
  • Super aGyuri: Szia Laci! Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűk... (2013.07.09. 21:49) Das Auto.

Linkblog

Das Auto.

2011.10.01. 22:18 Super aGyuri

2011. október 1.

Kedves ismerősömnek, egyben jelen blog kis létszámú lelkes olvasótábora egyik tagjának köszönhetően fantasztikus ajándékkal tudtam ma kedveskedni szeretett autómnak: kapott egy VW - Das Auto feliratú rendszámtábla-tartót. Remélem, megérem, hogy egyszer egy OT kezdetű rendszámtábla kerül bele...

Addig is: Dávid, köszönöm!!!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1978.blog.hu/api/trackback/id/tr113270975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lacko21 2011.10.13. 14:27:42

Szia!

Olvastam, hogy e-bay-ről rendeltél első krómcsíkos lökhárítót. Képek alapján teljesen szépnek tűnik. Kérdésem, hogy hogyan festetted át feketére az eredeti szürke színről?
Ki lehet venni belőle a krómcsíkokat, vagy festés előtt kitakartad?
Legyél szíves leírni a tapasztalataidat.

Szívesen megnézném élőben is az autódat.
Helyileg hol laksz, tudsz-e adni telefonszámot, e-mail címet?

Köszönöm:

Üdvözlettel:
Deák László

Super aGyuri 2011.10.15. 10:18:14

Kedves Laci!

Abszolút amatőr módon csináltam, mint sajnos mindent: kitakartam a barkácsáruházakban kapható Tesa maszkolószalaggal, és a benzinkúton vett Prevent mattfekete lökhárítófestékkel fújtam le. Nem lett tökéletes, de alapvetően nem lett rossz.

Az autó Budapesten, a XI. kerületben van.
További infókat csak privát e-mailben tudok megadni (az adatlapomon látható, publikus).

Üdvözlettel

Gyuri

lacko21 2011.10.15. 19:58:17

Szia!

Köszönöm a választ!

Keresgéltem mindenfele, de nem találtam e-mail címet az adatlapodon.
Lehet, hogy csak az én figyelmemet kerülte el.
Ha úgyis elvileg publikus, nem írnád le ide?

Köszi:

Deák László

lacko21 2013.06.29. 20:32:35

Szia!

Még mindig szép az autód :-)
Érdeklődöm, hogy mikor lefújtad a feliratokat, akkor azt pontosan hogy csináltad?
Mivel takartad ki a betűket a fekete festés előtt?

Köszi:
Deák Laci

Super aGyuri 2013.07.09. 21:49:27

Szia Laci!

Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűket egy nagyon vékony ecsettel ezüst színnel lefestettem. Nem lett tökéletes, de viszonylag jó lett - szerencsére a betűk kiemelkednek, így nem olyan nehéz őket festeni. Ha csak sima felirat lenne és nem lenne domború, akkor fogalmam sincs, hogy csináltam volna. Illetve van egy Autobianchim is, arra egész egyszerűen csináltattam egy matricát. Esélyem sem volt kézzel újrafesteni. A Golfnál szerencsére a Volkswagen és a Golf felirat is domború.

Üdvözlettel

Gyuri
süti beállítások módosítása