VW Golf 1978

Kedves kis nosztalgiaautóm története. Érdekességek, különlegességek Golf-közelben.

Friss topikok

  • Super aGyuri: !!! www.typ-17.de/product_info.php/info/p18637_Halteklammer-fuer-Radkappe--passend-fuer-Golf-1-2.h... (2014.10.05. 20:44) Felnikupak-rögzítő pöckök itt:
  • Super aGyuri: A tulaj (aki nem én vagyok!) másik projektje. :( De mintha már levette volna a hahu-ról. Reményked... (2014.08.22. 00:30) Legkedvesebb testvérünk
  • Super aGyuri: @okta: Köszönöm szépen!! Képeket a yorgos [kukac] freemail.hu címre küldj, kérlek! Fel fogom tölte... (2013.09.22. 09:49) Golf találkozó 2012 - új kép
  • Super aGyuri: Szia Ákos! Igen!!! Átment! ;) Szabin vagyok, most nem tudsz elérni, mert ki van kapcsolva a mobilo... (2013.07.19. 11:04) Vizsgadrukk...
  • Super aGyuri: Szia Laci! Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűk... (2013.07.09. 21:49) Das Auto.

Linkblog

Bogárrajzás 2013

2013.04.07. 23:37 Super aGyuri

UPDATE!

Köszönet a kiváló fotóért Trabiorrnak!

Golf 130406 Bogárrajzás.jpg

Trabiorr további képei a találkozóról: itt.

2013. április 6.

A Magyarországi Bogarasok Klubja (MBK) idén Biatorbágyon, az Outlets Centerben rendezte meg hagyományos idénynyitó seregszemléjét, a Bogárrajzást.

Eső nem esett, de a nap sem akart kisütni - ennek ellenére egész sokan részt vettek a rendezvényen. Természetesen a bogarasok voltak óriási többségben, de sikerült találkozni golfos kollégákkal is. Volt alkatrészbörze (főleg Bogarakhoz árultak mindenféle alkatrészt a kilométeróráktól a különféle évjárathoz való kilincsekig), és a Porsche M5 is képviseltette magát, így ismét meg lehetett csodálni az európai és világ Év autóját, a VII-es Golfot, valamint stílszerűen egy új Beetle-t is.

Sajnos jelmezekben, külsőségekben (vaskeresztek, amerre a szem ellát) a náci Németország dominált, holott a Bogárnak csak annyi köze van a Harmadik Birodalomhoz, hogy Hitler "ötlete képezte az eljárás alapját" (Safranek után szabadon), a sorozatgyártás a háború után indult, és a Käfer százszor inkább lett a demokratikus Német Szövetségi Köztársaság, a Bundesrepublik ötvenes-hatvanas évekbeli fellendülésének jelképe, mintsem a szerencsére ekkor már börtönben csücsülő náciké. Nem is beszélve a T1-es Transporterről, a hippibuszról, amely a hatvanas évek szabad nyugati ifjúságának autója - akiknél távolabb talán sem előtte, sem utána nem állt senki az SS-tisztek és gestapósok fekete-szürke, visszataszító világától.

No de a további sopánkodás helyett következzenek inkább a képek...

Golf 130406 Bogárrajzás 1.jpg

Ezek mi vagyunk.

Golf 130406 Bogárrajzás 2.jpg

Ez a "Rabbit" (valójában egy nagy hátsólámpás I-es Golf) egyenesen Kiskunfélegyházáról érkezett.

Golf 130406 Bogárrajzás Golf Cabriolet.jpg

Egy nagyon szép - késői - Cabriolet.

Golf 130406 Bogárrajzás Caddy.jpg

Caddy nélkül nincs VW márkatalálkozó!

Golf 130406 Bogárrajzás Golf Mk2.jpg

Az egyik legszebb II-es Golf...

Golf 130406 Bogárrajzás Golf Mk3.jpg

...és egy hasonlóan szép állapotú III-as.

Golf 130406 Bogárrajzás Bogár_Última Edición.jpg

A Bogarak végeláthatatlan sorát kezdjük egy Última Edición Käferrel, 2003-ból. Made in Puebla, Mexico.

Golf 130406 Bogárrajzás Bogár_1998.jpg

Időrendben visszafelé haladva itt egy kilencvenes évekbeli példány, nyilván szintén Közép-Amerikából.

Golf 130406 Bogárrajzás Bogár új.jpg

Ő sem oldtimer még. Érzésem szerint szintén késő kilencvenes évekbeli.

Golf 130406 Bogárrajzás MBK.jpg

A Bogarasok Klubja Herbie-jelmezes Käferje.

Golf 130406 Bogárrajzás Bogár 3.jpg

Vissza a boldog hetvenes évekbe: egy gyönyörű narancsszínű Käfer Wolfsburgból.

Golf 130406 Bogárrajzás Bogarak.jpg

Ő is hasonló korosztály lehet.

Golf 130406 Bogárrajzás Bogár_OT3.jpg

Ők szintúgy.

Golf 130406 Bogárrajzás Bogár 2.jpg

Van itt csomagtér, kérem!

Golf 130406 Bogárrajzás Bogár_OT.jpg

Ő már a régebbiek közül való.

Golf 130406 Bogárrajzás Bogár_OT2.jpg

Ő sem csak a törikönyvekből ismeri Konrad Adenauert.

Golf 130406 Bogárrajzás Bogár 1.jpg

Maga a nyugatnémet gazdasági csoda látható a képen.

Golf 130406 Bogárrajzás T1.jpg

A T1-es Transporter. A legenda.

Golf 130406 Bogárrajzás Fröccsbusz.jpg

Ez a T2-es büfékocsiként teljesített szolgálatot.

Golf 130406 Bogárrajzás x2.jpg

Összkomfortos, körpanorámás T2-es.

Golf 130406 Bogárrajzás Typ3-asok.jpg

A Typ 3-asokról se feledkezzünk meg. A kép előterében egy automataváltós változat látható.

Golf 130406 Bogárrajzás OT-k.jpg

Egy Typ 3-as Variant és az elmaradhatatlan Karmann.

Golf 130406 Bogárrajzás náczi.jpg

Stuttgarti rendszámmal érkezett ez a II. világháborús Kübelwagen, a volánnál egy SS-jelmezes úrral. Vagy maga Herr Flick volt a Gestapótól?

Golf 130406 Bogárrajzás Beetle.jpg

Így néz ki egy orrmotoros Bogár a 21. századból. A legenda tovább él!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1978.blog.hu/api/trackback/id/tr415206475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása