VW Golf 1978

Kedves kis nosztalgiaautóm története. Érdekességek, különlegességek Golf-közelben.

Friss topikok

  • Super aGyuri: !!! www.typ-17.de/product_info.php/info/p18637_Halteklammer-fuer-Radkappe--passend-fuer-Golf-1-2.h... (2014.10.05. 20:44) Felnikupak-rögzítő pöckök itt:
  • Super aGyuri: A tulaj (aki nem én vagyok!) másik projektje. :( De mintha már levette volna a hahu-ról. Reményked... (2014.08.22. 00:30) Legkedvesebb testvérünk
  • Super aGyuri: @okta: Köszönöm szépen!! Képeket a yorgos [kukac] freemail.hu címre küldj, kérlek! Fel fogom tölte... (2013.09.22. 09:49) Golf találkozó 2012 - új kép
  • Super aGyuri: Szia Ákos! Igen!!! Átment! ;) Szabin vagyok, most nem tudsz elérni, mert ki van kapcsolva a mobilo... (2013.07.19. 11:04) Vizsgadrukk...
  • Super aGyuri: Szia Laci! Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűk... (2013.07.09. 21:49) Das Auto.

Linkblog

Felnikupak-rögzítő pöckök itt:

2014.01.17. 10:56 Super aGyuri

chrome cap clips.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1978.blog.hu/api/trackback/id/tr715762527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UkránMaty. 2014.02.09. 09:53:42

Üdv Gyuri! Majdnem olyan Golfunk van mint neked, mérgeszöld :), 1.5 benzin, kislámpás/műanyag lökhárítós. Bronz színű üvegekkel, zöld belső kárpitokkal van ellátva, az évjárata 1980. Két hiányosságot szeretnék orvosolni rajta, az első lökhárító nem valami szép, illetve Golf II. felnik vannak rajta. Kérdésem, hogy ilyen felnikupak pöcköt tudomásod szerint forgalmaz-e valaki Kis Hazánkban, illetve új gyári első lökhárító (műanyag króm-díszcsíkos) kapható-e valahol? Normális bontottat az ebay-on sem találok jó ideje...Üdv: -Maty.

Super aGyuri 2014.04.08. 11:30:10

@UkránMaty.: Szia Maty!
Bocs, hogy csak most válaszolok, de valahogy elkerülte a figyelmem a kommented, pedig szoktam kapni a hozzászólásokról értesítést freemailen.
Szóval sajnos nem tudok ilyesmiről Magyarországon. Annak idején kérdeztem kereskedőknél, sőt még a Porsche Hungáriánál is, de azt mondták, esélytelen. A lökhárítót Olaszországból rendeltem meg, a pöcköket pedig a fent linkelt amerikai ebay-es boltból.
Sajnos a bontott cuccok rendszerint rosszabb állapotúak, mint a saját autónk, amibe a bontott cuccot keressük :)
Golf I felnik viszont elő szoktak kerülni, én Vaterán vettem egy garnitúrát közepesnél csak picit rosszabb állapotban, amit házilag újítottam fel és fújtam le.
Üdvözlettel
Gyuri
süti beállítások módosítása