VW Golf 1978

Kedves kis nosztalgiaautóm története. Érdekességek, különlegességek Golf-közelben.

Friss topikok

  • Super aGyuri: !!! www.typ-17.de/product_info.php/info/p18637_Halteklammer-fuer-Radkappe--passend-fuer-Golf-1-2.h... (2014.10.05. 20:44) Felnikupak-rögzítő pöckök itt:
  • Super aGyuri: A tulaj (aki nem én vagyok!) másik projektje. :( De mintha már levette volna a hahu-ról. Reményked... (2014.08.22. 00:30) Legkedvesebb testvérünk
  • Super aGyuri: @okta: Köszönöm szépen!! Képeket a yorgos [kukac] freemail.hu címre küldj, kérlek! Fel fogom tölte... (2013.09.22. 09:49) Golf találkozó 2012 - új kép
  • Super aGyuri: Szia Ákos! Igen!!! Átment! ;) Szabin vagyok, most nem tudsz elérni, mert ki van kapcsolva a mobilo... (2013.07.19. 11:04) Vizsgadrukk...
  • Super aGyuri: Szia Laci! Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűk... (2013.07.09. 21:49) Das Auto.

Linkblog

Menetpróba és csodás fotók a Golfról a Retro Mobilban!

2015.08.26. 17:54 Super aGyuri

2015. július 23.

A közelmúltban óriási megtiszteltetés ért személy szerint engem, és persze "Golfit" is. A Facebookon keresztül még valamikor tavasszal megkeresett Karner Miklós, a Retro Mobil újság szerkesztője, az egyik legkiválóbb autós újságíró (aki maga is gyakorló veterános, csak persze sokkal magasabb szinten, mint szerénységem), hogy lenne-e kedvem ahhoz, hogy bemutassák az autót az újságban. 

golf_150723_kami_fotozas_1.jpg

Hát már hogyne lenne? Hosszas - kizárólag az én hibámból elhúzódó - egyeztetés után végül egy szépnek induló, de komoly viharba fulladó nyári csütörtökben állapodtunk meg. Az autót a dél-budai Duna-partra vittük ki fotózni. A képeket Miki készítette "kilométeres" távolságból - mint megtudtam, azért kell ilyen messziről fotózni, mert minél közelebbről készül a kép, annál jobban torzul. Mindig tanul az ember. Kétségtelen, hogy ilyen gyönyörű felvételek még sosem készültek a kocsiról...

golf_150723_kami_fotozas_3.jpg

A háttérben már látható, milyen szürke az ég. Alighogy elkészültek a folyóparti képek, őrületes vihar kapott el bennünket, amelyet előrelátóan egy benzinkúton vészeltünk át. Ez jó alkalom volt arra, hogy Miki egy rövid "interjút" készítsen velem, amelyben elmeséltem az autó történetét - nagyjából a legfontosabbakat azok közül, amelyekről itt a blogon már írtam.

golf_150723_kami_fotozas_4.jpg

A beszélgetés után, amikor jobbra fordult az idő, a "tesztvezetés" következett - Miki legnagyobb megelégedésére. Leszámítva, hogy magas az alapjárat és nehezen vált hármasba az automata váltó, a kocsi kiválóan vizsgázott. Én pedig utaztam egy kicsit az "anyósülésen" is, erre utoljára még 2006-ban Siófokon volt módom, amikor még a volt tulajdonos, János vitt el az első próbakörre - és amikor elhatároztam, hogy ezt az autót meg kell vennünk. Azóta nem nagyon adtam ki a kezemből a volánt, és ezen a jövőben sem óhajtok változtatni, a "KaMi" szerzői néven jól ismert autós guru esetében azonban természetesen örömmel tettem kivételt. Esetleg még Karlovitz Kristóf vagy - a külföldiek közül - Jeremy Clarkson jöhet számításba, de utóbbi csakis egy előzetes negatív szondáztatás után :)

golf_150723_kami_fotozas_2.jpg

2015. augusztus 19.

És megjelent a Retro Mobil 2015/5. (szeptember-októberi) száma!

retro-mobil-2015-55-496x650.jpg

(A Golfról írt, gyönyörű képekkel - nem csak a fentiekkel - illusztrált kiváló cikk a 20. oldaltól olvasható. Mindenkinek szívből ajánlom az újságot!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1978.blog.hu/api/trackback/id/tr77736220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása