VW Golf 1978

Kedves kis nosztalgiaautóm története. Érdekességek, különlegességek Golf-közelben.

Friss topikok

  • Super aGyuri: !!! www.typ-17.de/product_info.php/info/p18637_Halteklammer-fuer-Radkappe--passend-fuer-Golf-1-2.h... (2014.10.05. 20:44) Felnikupak-rögzítő pöckök itt:
  • Super aGyuri: A tulaj (aki nem én vagyok!) másik projektje. :( De mintha már levette volna a hahu-ról. Reményked... (2014.08.22. 00:30) Legkedvesebb testvérünk
  • Super aGyuri: @okta: Köszönöm szépen!! Képeket a yorgos [kukac] freemail.hu címre küldj, kérlek! Fel fogom tölte... (2013.09.22. 09:49) Golf találkozó 2012 - új kép
  • Super aGyuri: Szia Ákos! Igen!!! Átment! ;) Szabin vagyok, most nem tudsz elérni, mert ki van kapcsolva a mobilo... (2013.07.19. 11:04) Vizsgadrukk...
  • Super aGyuri: Szia Laci! Úgy csináltam, hogy először az egészet lefújtam matt fekete festékkel és utána a betűk... (2013.07.09. 21:49) Das Auto.

Linkblog

Felnik

2009.12.05. 16:10 Super aGyuri

2009. december 5.

Végre volt egy kis időm, és az októberben vásárolt, igen avíttas állapotú felnikből három, még használhatónak tűnő darabot rozsdaátalakítóval és fújófestékkel picit rendbe hoztam.

Tervem, hogy a Golf tavasszal kap egy garnitúra új gumit, a legszebb négy felnire.

De előtte van egy problémám, ami akut -
Az autó tönkretette az akkut...

(Elnézést a kínrímért)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://golf1978.blog.hu/api/trackback/id/tr361576057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burzsuy 2011.07.18. 11:11:59

Üdvözlöm!
Sikerült hozzájutnom egy '75-ös háromajtós Golfhoz. Sajnos a felnik hagynak némi kívánnivalót maguk után, elég rozsdafoltosak. Szeretnék tanácsot kérni milyen anyagösszeállítással sikerült elhárítani a problémát? Elég sokfajta szert árulnak, de végeredmény tekintetében ilyesmire gondoltam, mint a képeken.
Előre is köszönöm!

Super aGyuri 2011.07.18. 11:54:43

@burzsuy: Bevallom, hogy én amatőr módon, a barkácsáruházban kapható rozsdátlanító-átalakítóval és egyszerű Prevent ezüstszürke felnifestékkel csináltam.

A profi felújítás nyilván homokfúvással történik, fémtisztára, és a korrózióvédő anyag és festék is sokkal professzionálisabb. (Erre szokták mondani, hogy a felújítás módszereiben-költségeiben a határ a csillagos ég).

Üdvözettel

Gyuri

Super aGyuri 2011.07.18. 11:57:01

...konkrétan az itt látható Ro55 volt. Borzalmas büdös, de nagyon hatásos :)

webaruhaz.nettfestekhaz.hu/cimlap?page=shop.browse&category_id=60&vmcchk=1

burzsuy 2011.07.18. 11:57:49

Én is a pénztárcakímélő házi megoldásra gondoltam. A következő két hétben időt is szakítok rá...
Köszönöm!
süti beállítások módosítása